کلاس زبان انگلیسی تیزهوشان

Think about your dreams --> Plan --> WORK HARD = Success

کلاس زبان انگلیسی تیزهوشان

Think about your dreams --> Plan --> WORK HARD = Success

5 نکته در یادگیری زبان انگلیسی با فیلم


هر کسی به نحوی به یادگیری زبان انگلیسی می پردازد یکی از طریق کلاس یکی به صورت خودآموز  یکی با استفاده از سی دی های صوتی و یکی با مجموعه کتابهای آموزشی و بعضی ها با استفاده از اهنگ و یا رادیو و الاماشاءالله . کلا راههای یادگیری زبان کم نیستند و هرکس به شیوه ای اعتقاد دارد اما در این پست مقاله ای از وبلاگ _ انگلیسی برای آدمهای گرفتار _ را برای شما قرارداده ایم که جالب است بخوانید و از تجربیات یک زبان آموز در یادگیری زبان از طریق فیلم بهره بجویید. در ادامه مطلب متن مقاله آمده است .
 
ادامه مطلب ...

کدام دیکشنری برای یادگیری زبان مناسب تر است؟

به همین منظور در این جا تلاش می کنیم شما را با انواع دیکشنری تک زبانه آموزشی (انگلیسی-انگلیسی) آشنا کنیم تا هنگام تهیه دیکشنری با آگاهی بیشتری به این کار اقدام کنید. اما پیش از این کار بد نیست چند نکته ای را در مورد دیکشنری های دو زبانه مطرح کنیم. وقتی به واژه جدیدی بر می خوریم، یکی از کارهایی که می توانیم انجام دهیم این است که فورا به سراغ یکی از این دیکشنری ها برویم و مشکل واژه جدید را حل کنیم. اما چرا این کار توصیه نمی شود؟ یک دلیل این است که اگر می خواهیم یک زبان خارجی را یاد بگیریم، تلاش ما از همان قدم های نخست باید استفاده از همان زبان در هر فرصت ممکن باشد.

این که معنای واژه های مورد نظر در یک دیکشنری تک زبانه جستجو و مطالعه شود خود در عین حال تمرین خواندن هم هست. دلیل مهم دیگر این است که معمولا دیکشنری های دوزبانه هر چقدر هم خوب تالیف شده باشند، باز هم در بعضی موارد معنای دقیق واژه را به دست نمی دهند و در چنین مواردی استفاده از آن ها می تواند گمراه کننده باشد. بنابراین، گو اینکه دیکشنری های دوزبانه کاربردهای خاص خود را دارا هستند، اما برای یادگیری زبان ابزار مناسبی به شمار نمی روند.

به طور کلی دیکشنری هایی که برای یادگیری زبان خارجی استفاده می شود، دیکشنری های مخصوص زبان آموزان (Learner's Dictionary) است که با توجه به نیازهای ویژه آن ها در یادگیری زبان تالیف شده است. این نوع دیکشنری ها در سطوح مبتدی (Elementary)، متوسط (Intermediate)، پیشرفته (Advanced) در دسترس است که نمونه هایی را برای آشنایی بیشتر نام می بریم:
 
ادامه مطلب ...

کلمات و اصطلاحات مربوط به خوابیدن


to take a nap
چرت زدن

I like to take a nap every day after lunch
دوست دارم هر روز بعد از نهار یه چرتی بزنم.

to nod off
چرت زدن (به شکل ناگهانی) مثلا جلوی تلوزیون، توی اتوبوس، مترو...

I nodded off once or twice during the movie.
یکی دو بار وسط فیلم خوابم برد/ چرت زدم.
 
ادامه مطلب ...

7 قانون طلایی یادگیری آسان مکالمه زبان انگلیسی


هفت قانون طلایی یادگیری آسان مکالمه زبان انگلیسی طبق متد Effortless English :


تصور کنید  بدون فکر کردن انگلیسی صحبت می کنید کلمات به آسانی و به سرعت  به واسطه زبان شما ادا میشوند و همچنین در آن واحد مفهوم صحبت های دیگران را درک می کنید  برای اینکار شما باید شیوه یادگیری مکالمه زبان انگلیسی خود را تغییر بدهید!!!


اولین قدم کنارگذاشتن یادگیری لغات زبان انگلیسی است تعجب کردید ؟؟ بله درست است


  

لغات را حفظ نکنید. انگلیسی زبانها, انگلیسی را بر اساس یادگیری لغات نمی آموزند بلکه انها اصطلاحات( عبارات) را یاد می گیرند که ترکیبی از یک گروه لغت می باشند که معنی خاص خود را می دهند. بر اساس تحقیقات صورت گرفته یادگیری مکالمه زبان انگلیسی با اصطلاحات (عبارات)  4 تا 5  برابر سریعتر از یادگیری زبان انگلیسی بر اساس تک لغات می باشد همچنین دانش آموزانی که اصطلاحات (عبارات)  را یادمی گیرند گرامر بیشتری هم بلدند.

  ادامه مطلب ...

کلاس زبان انگلیسی استعدادهای درخشان سلماس


In His Name...


سلام بچه ها


امیدوارم که هر لحظه خوش و خرم و شاد و یا بقول خودمون Great باشید!!!


هدف از ایجاد این وبلاگ این است که شما و اولیای محترمتان هر وقت خواستید بتوانید با معلم انگلیسیتون در تماس باشید و اشکالات خودتان را در زمینه زبان انگلیسی با من در میان بگذارید و یا با دیگر دوستانتون بحث و تبادل نظر کنید. فقط کافیست به دسته بندی مربوط به شعبه کلاس خودتون در سمت راست وبلاگ  رفته و در قسمت "نظرات" حرف دلتون! رو بگید. من سعی می کنم در کمترین زمان ممکن به نظراتتون و یا اشکالاتتون پاسخ بدم. قسمت نظرات به این صورت تنظیم شده است که شما هر نظری بنویسید بعد از تأیید، در وبلاگ نمایش داده خواهد شد.


در ضمن هر مطلب مفیدی هم داشتید و خواستید در این وبلاگ نمایش داده بشه، میتونید به آدرس زیر ایمیل بزنید:


tanri_68@yahoo.com


مراقب خودتون باشید و درساتونو خوب بخونید. راستی، یادتون هم نره که:


روزانه باید حداقل 30 دقیقه زبان انگلیسی رو تمرین کنید!!! 

کلاس هشتم 1


دانش آموزان کلاس هشتم 1 :
شما میتوانند در این پست و از قسمت نظرات، اشکالات، سوالات ویا نظرات خودتون رو با من و دیگر دوستانتون در میان بگذارید.

کلاس هشتم 2


دانش آموزان کلاس هشتم 2 :
شما میتوانند در این پست و از قسمت نظرات، اشکالات، سوالات ویا نظرات خودتون رو با من و دیگر دوستانتون در میان بگذارید.