کلاس زبان انگلیسی تیزهوشان

Think about your dreams --> Plan --> WORK HARD = Success

کلاس زبان انگلیسی تیزهوشان

Think about your dreams --> Plan --> WORK HARD = Success

کلاس هشتم 1


دانش آموزان کلاس هشتم 1 :
شما میتوانند در این پست و از قسمت نظرات، اشکالات، سوالات ویا نظرات خودتون رو با من و دیگر دوستانتون در میان بگذارید.

نظرات 113 + ارسال نظر
هومن یکشنبه 10 خرداد 1394 ساعت 11:20

سلام اقای امینی اقا خسته نباشید آقا تو امتحان فردا املا از cambridge میاد اقا از کدوم سوال بیشتر میاد

سلام
ممنون
بله قسمتهای language focus بهمراه متن ها رو هم حتما بخونید

unknown شنبه 9 خرداد 1394 ساعت 22:48

سلام من یه داستان حفظ کردم واسه پس فردا میشه اون یکیو یه روز دیگه بگیم؟ اگه بله چه روزی؟ لطفا زود جواب بدین

سلام
من فقط تاریخهای 3/11 , 3/23 میام مدرسه. اگه تو این تاریخ ها نتونید داستانتون رو تحویل بدید دیگه فرصتی نخواهید داشت.

یه بچه خوب شنبه 9 خرداد 1394 ساعت 18:38

اقای امینی اگه میشه کاربرد the رو یه مختصر توضیح بدین مثلا کجا استفاده میشه

البته این مورد نیاز به توضیح مفصل دارد، در اینجا فقط به چند مورد اشاره می کنم بازم در اینترنت می توانید سرچ کنید و اطلاعات زیادی در این زمینه کسب کنید.
در ضمن یه مطلب گذاشتم درباره همین موضوع که می توانید مطالعه کنید.

محمد خیرجویی چهارشنبه 13 اسفند 1393 ساعت 19:11 http://azhardarei.blogfa.com

آقای امینی من در امتحان چند گرفتم لطفا اگر اصلاح کردین ذر نظرات وبلاگم بگذارید با تشکر

سلام
اوراق هنوز اصلاح نشده اند

یک دانش آموز سه‌شنبه 12 اسفند 1393 ساعت 19:02

قای امینی تو امتحان سوال abilities من نوشتم i can play football درسته چند نمرهم از این سوال ۱ نمره ای میره

سلام
جمله درستیه مشکلی نداره

خیرجویی دوشنبه 22 دی 1393 ساعت 13:02 http://azhardarei.blogfa.com

آقای امینی آقای زینالی از چیز هایی که در کلاس هشتم 2 گفته بود داده بود مثلاbrush say papey من فقط say اشتباه نوشتم این یعنی چه$$$$$$$$4$$$

سوالات رو من داده بودم.
در ضمن اینایی که میگی در سطح ابتدایی هستن نه سطح شما
say prayer
to brush teeth

هومن چهارشنبه 10 دی 1393 ساعت 17:28

سلام آقای امینی
آقا خدا بد نده
آقا یه دوه از داستانام مونده انو کی می تونم بگم

سلام
ممنون چیز خاصی نبود
شنبه یا سه شنبه حتما بگید، دیگه آخرین فرصته

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . جمعه 28 آذر 1393 ساعت 17:29

سلام اقای امینی خشته نباشید چنتا سوال در مورد امتحان داشتم جواب بدید ممنون میشم

از کجا ها میپرسید فردا کجا هارو بخونیم ؟

فردا اخرین فرصت واس داستان هست یا بازم وقت هست ؟

از معنی ها هم میپرسید یا فقط مکالمه و سوال ایناس ؟

سلام
ممنون
قسمت های Practice در Prospect ، لغات، هر چیزی که درباره شهر، مدرسه و ... در Cambridge خوندیم و همچنین متن های آن.

اگه فرصت شد فردا میتونید داستان بگویید و گرنه تا امتحانات فقط فرصت دارید.

معانی هم مهم هستند بخونید

ali hossein pour دوشنبه 24 آذر 1393 ساعت 19:44

http://www.isamit.com/page/good-sandwich
my story
mr. amini im going to tell a story tomorrow

Ok, that's great.
Then everybody will know how fantastic you are

هومن سه‌شنبه 4 آذر 1393 ساعت 17:01 http://egs.blogfa.com

سلام اها امینی درباره اتفاقاتی امزور افتاد معذرت می خواهم .
اقا اما من تو پایان علت شو ندونستم

سلام هومن
اشکالی نداره، تو یکی از شاگردای نمونه من هستی. این موضوع برات مشکل بزرگی پیش نمیاره نگران نباش.
درباره موضوع هم قبلاً صحبت کردیم.
زیاد بهش فکر نکن، هر چی بود گذشت، فقط امیدوارم بعضی ها به خودشون بیان و کلاس رو جدی بگیرند و گرنه خیلی براشون گرون تموم خواهد شد.

ابوطالبی جمعه 30 آبان 1393 ساعت 16:06

سلام اقای امینی
اقا من هرچیکا کردم این درس stepsو نتونسم حفظ کنم ولی به فارسی میتونم بگم کامل فهمیدمو سوالات اینا هم بلدم
چیکا کنم؟؟؟
2روزه نتونستم حفط کنمم

سلام آقای ابوطالی عزیز
داستان های کتاب steps رو قرار نیست خط به خط حفظ کنی، باید خلاصه بگی، حتی در حد چند جمله که مفهوم کل داستان رو برسونه. اینطوری هم کارت آسونتر میشه و هم اینکه خلاصه گفتی.

حامد پنج‌شنبه 15 آبان 1393 ساعت 16:44 http://htc1.blogsky.com/

سلام آقا میشه به این یکی وبلاگم هم نظر بدید اگه شد لینکم کنید

خیر جویی سه‌شنبه 29 مهر 1393 ساعت 17:48 http://azhardarei.blogfa.com

آقای امینی من می خواهم پنچ شنبه بیایم وتعین سطح دهم روز پنج شنبه آنجاهستید

سلام
بله از ساعت 4:30 تا 8 آموزشگاه هستیم

خیر جویی سه‌شنبه 29 مهر 1393 ساعت 17:25 http://azhardarei.blogfa.com

آقای امینی معنی لغات است این پرسش نمره دارد. ۱۲۳۰۰۰۲۰

نه زیاد با معنی کار نداریم ولی احتمال دارد بپرسم، به هر حال باید با معنی آشنا باشید.

خیر جویی سه‌شنبه 29 مهر 1393 ساعت 16:14 http://azhardarei.blogfa.com

آقای امینی در steps من میتوانم داوطلب بیایم در آن فقط نام درس وخلاصه وپرسش های صفحه ی بعد می آید. یا معنی لغات.

آره چرا که نه. ولی به پرسش ها باید بتونی جواب بدی

حامد یکشنبه 13 مهر 1393 ساعت 11:46 http://www.hashtomtizhoshan.blogfa.com

سلام آقا حامدم اگه وقت کردین به وبلاگ نگاه کنین
اگه شد منو لینک کنین

سلام آقا حامد
لینک شدید.
وبلاگت خوبه ولی سعی کن اون تبلیغات اضافی رو از قالب وبلاگت حذف کنی.

saeed jahantab جمعه 28 شهریور 1393 ساعت 18:11 http://astedad.blogsky.com

سلام آقا خسته نباشید
میگم اقا عنوان وبلاگم عوض شده ی نگاهی بندازین
.
.
.
ببخشید که خستتون میکنم ها
فعلا خدافس

جالبه، داری خوب کار میکنی

saeed jahantab چهارشنبه 26 شهریور 1393 ساعت 16:10 http://astedad.blogsky.com

سلام آقا
امیدوارم حالتان خوب باشد
آقا مطالب جدید وبلاگمو بخونین جالبن
تازه گذاشتمشون
اقا نظر از یاد نره خوشحال میشم
مرسی بابت زحماتتان

سلام آقا سعید

باشه حتما

محمدخیر جویی دوشنبه 24 شهریور 1393 ساعت 18:54 http://azhardarei.blogfa.com

آقای امینی لینک شدی اگر دوست داشتین منو هم لینک کنید

با تشکر

محمدخیر جویی یکشنبه 23 شهریور 1393 ساعت 19:09 http://azhardarei.blogfa.com

آقا اگر شد بیاین وبلاگ من و اشکالا تم را بگویید

سلام
وبلاگت جالب بود مرسی.
راستی چرا به کلاسا نمیایی؟

saeed jahantab شنبه 22 شهریور 1393 ساعت 17:36 http://astedad.blogsky.com

سلام آقا خسته نباشی
میگم آقا وقت کردین به وبلاگم سری بزنید ونظر بدید و اشکالاتم را اگه بشه بگین اصلاح کنم
مرسی

سلام آقا سعید
وبلاگت حرف نداره، مرسی

jahantab جمعه 14 شهریور 1393 ساعت 20:52 http://astedad.blogsky.com

سلام آقا
وبلاگ بنده هر روز هر ساعت هر ثانیه بروز هستش
هر وقت بیایید یک مطلب جدیدی هستش پس لطفا هر وقت تونستید سری بزنید
تازه نظر از یاد نره متشکرم
با سپاس فراوان

پس خیلی عالیه
باشه حتما

saeed jahantab پنج‌شنبه 13 شهریور 1393 ساعت 14:56 http://astedad.blogsky.com

سلام آقای امینی سایتمو بروز کردم آگه وقت کردین سری بزنید
نظر از یاد نره ممنون میشم
مرسی

حامد یکشنبه 19 مرداد 1393 ساعت 20:55 http://hashtomtizhoshan.blogsky.com

آقا من یه وبلاگی درست کردم ممکنه نگاه کنید واشتباهات انگلیسی اون رو به من بگید
اگه ممکنه

وبلاگت خوبه ولی به نظر من اگه مطالب رو تو صفحه اول بذاری بهتره

هومن سه‌شنبه 14 مرداد 1393 ساعت 18:55

teacher thank you very much
site:englishgifted.blogfa.com

You're welcome
Ok, that's good. try to put in anything about your lessons mostly especially english

سعید جهانتاب سه‌شنبه 14 مرداد 1393 ساعت 17:31 http://astedad.blogsky.com

سلام آقای امینی
خسته نباشید
آقا من به آقای قاسمی زاد گفتم گفت من خودم بهش زنگ میزنم جریان رو میگم بعدش شماره شما رو خواست منم دادم گفت حتما میزنگم
میگم آقا وقت داشتید به وب ما هم سری بزنید و اشکالاتمونو بگید
با تشکر

سلام
باشه پس.
وبلاگت خیلی جالبه فقط کاش میتونستی مطالب اضافی رو از قسمت کد قالب حذفشون کنی.
درضمن روی مطالب درسی بیشتر کار کن.

هومن سه‌شنبه 14 مرداد 1393 ساعت 09:52

خیلی ممنون

خواهش میکنم. اینم متن صحیح:

My name is Human. I'm a student at Salmas Exceptional Talents School and I think I can help to solve some of your problems.
Also, you can tell me my blog's problems and I promise to put your suggestions in it.
I will be so happy if I get your ideas about my blog, because I want to remove the problems of it.

هومن دوشنبه 13 مرداد 1393 ساعت 19:36

سلام اقای امینی خسته نباشید اقا من یه سایت در مورد زبان انگلیسی ساختم می خواهم تمام مطالبش انگلسی باشه یه مقدمه ای نوشتم نمی دونم اشکال از لحاظ گرامر یا نوشتاری داره یا نداره این متنش اگه درستش کنید بزرگواری کردید
hello

My Name Is Human I'm Student In The Salmas Gifted School I think we can help Dissolve problem

you can say me mm blog problem and you can Request any think if a can do it i bet you to do it

i like to give idea about my blog and i want to removal my blog problem
اقا امینی درس ارتباط فزیکی قطع شده اما هنوز شما رو فراموش نکردم
با تشکر

سلام هومن جان
مرسی لطف داری. منم شمارو اصلا فراموش نکردم.
پیامتو دیدم تو یه فرصت مناسب اشکالاتشو رفع میکنم همیجا مینویسم.

معترض دوشنبه 13 مرداد 1393 ساعت 15:02

آقا نشد که
چرا امسال معلم انگلیسی ما نمیشید

سلام
کی گفته معلمتون نمیشم؟
هستم فعلا

saeed jahantab دوشنبه 6 مرداد 1393 ساعت 12:12 http://astedad.blogsky.com

سلام آقا از آقای قاسمی زاد پرسیدم گفت همو حاجی که در دانشگاه بود بهش گفته راستی من آقای قاسمی زاد که تو دانشگاه بود رو میگم .

خب چرا به مدرسه اطلاع نمیدن؟ نپرسیدی؟

slm سه‌شنبه 31 تیر 1393 ساعت 19:57

با سلام و عرض درود میشه ادرس سایت من یعنی حسین پور رو عوض کنید؟ ادرس جدید alltt1.tk
تازه درست کردم مطالبش کمه

سلام
باشه عوض کردم
سایتت رو پربار کن

saeed jahantab یکشنبه 15 تیر 1393 ساعت 19:51

سلام آقا پس نمایش چی شد

سلام
هنوز خبر خاصی نیست. آقا قاسمی زاد نگفت کی بهش گفته این حرفو؟

saeed jahantab شنبه 14 تیر 1393 ساعت 13:57 http://astedad.blogsky.com

سلام آقای امینی امروز آقای قاسمی زاد را دیدم بهم گفت که فیلم نمایش رو از تهران در خواست کردند .
میگم باز باید نمایش رو اجرا کنیم ؟
کی؟

سلام
جدی؟ در جریان نیستم. با مدرسه صحبت میکنم ببینم چی میشه. اگه خبری شد بهتون همینجا اطلاع میدم

amin یکشنبه 25 خرداد 1393 ساعت 17:49

سلام آقای امینی
این verb of perception و verbs of cognition چه نوع فعل های اند و چطور می تونیم تشخیص بدیم؟
یکی هم semi-verbs

semi verb ها افعالی هستند که از دو جزء یا سه جزء تشکیل شده اند و معمولا با
be or have, such as, be able to, be about to, be going to,have to
شروع می شوند.

افعال cognition بیشتر با کارهای ذهنی سروکار دارند. مثل دانشتن، فراموش کردن، به خاطر پردن، درک کردن، ترجیح دادن و ...
know, forget, remember, perceive, prefer, ...

افعال perception بیشتر با احساسات سروکار دارند. مثل حس بوییدن، چشیدن، شنیدن، احساس کردن و ...
smell, taste, hear, feel, ...

ببین امین یه چیزی بهت بگم، اگه میخوای انگلیسی یاد بگیری و حرف بزنی این راهش نیست ها. با گرامر نمیشه انگلیسی یادگرفت. بلکه باید انقد حرف بزنی و بشنوی تا از این طریق بتونی بر انگلیسی مسلط شی. اینطوری فقط داری وقت تلف میکنی.

امین مطلبی شنبه 24 خرداد 1393 ساعت 23:27

ببخشید آقا
من تو توضیحاتتون با موضوعی روبه رو شدم الان can و may برای درخواست مودبانه استفاده می شه خوب الان تو یه تستی 2 تا گزینه یعنی may و can اومده اون وقت چی کار می کنیم ؟

اگه سوال با can یا may باشه معمولا تو جواب میگن Yes, of course
ولی اگه تو جواب بخوای با can یا may پاسخ بدی، با هرچی سوال کنن با همون باید جواب بدی.
May I borrow your pen?
Yes, you may.
در ضمن شما هیچ وقت نمیتونید در جواب can از may و بالعکس استفاده کنی.

امین مطلبی شنبه 24 خرداد 1393 ساعت 23:21

مرسی آقای امینی خیلی معلم خوبی هستی
راستی می تونم هر سوالی داشتم از شما بپرسم؟

خواهش میکنم آقا امین
بله هر سوالی داشتی بپرس، تا جایی که بتونم کمکت میکنم.

امین مطلبی شنبه 24 خرداد 1393 ساعت 19:40

the ceiling is too high . I don't think you .......... touch it
shall may can should

چرا تو این تست may نمیشه مگه این موضوع احتمال نیست؟

یه تستی هم هست

the teacher said , you ..... leave the class earlier today . we were really happy fot his permission
will may won't would
چرا will نمی شه ؟

یکی هم از شما خواهشی می خوام که در مورد may , can, will نکات گرامری بگین که تو تست اشغالی نداشته باشم.

با همین توضیح مختصری که داده بودم میتونی راحت تستارو بزنی.
در تست اولی موضوع تواناییه، پس باید از can استفاده کنی.
در تست دوم هم چون معلم داره برای کاری به دانش آموز اجازه میده پس باید از may استفاده کنی.

خب will برای اشاره به آینده به کار میره و همچنین برای کاری که از قبل براش برنامه ریزی نشده. مثلا داره تلفن زنگ میزنه میگی:
I'll answer it.

can توانایی انجام کاری رو نشون میده، همچنین برای درخواست مودبانه
I don't think you can touch it.
can i borrow your pen please?

may هم که گفتم برای اجازه خواستن یا دادن، اشاره به آینده نزدیک و همچنین درخواست مودبانه.
You may leave the classroom at 9 o'clock.
It may rain tonight.
may I borrow your pen, please?

امین مطلبی شنبه 24 خرداد 1393 ساعت 13:23

سلام آقای امینی ببخشید مزاحمتون شدم می خواستم بدونم که فرق may و can تو چیه ؟
تو بعضی تست ها می بینیید may جوابه یا can.
الان چی کار کنم ؟

سلام امین
کاربرد زیادی دارند، ولی در اکثر مواقع برای درخواست مودبانه به کار میرن.
مثال:
may/can I borrow your pen, please?
از may برای اجازه خواستن و همچنین احتمال انجام کاری در آینده هم میشه استفاده کرد.
It may rain tonight.
May I leave the classroom?

تو تست رو اینجا بنویس تا بیشتر برات توضیح بدم.

سعید جهانتاب شنبه 17 خرداد 1393 ساعت 19:39

سلام آقای امینی خسته نباشید
امروز من یک وبلاگ درست کردم لطفا ازش دیدار کنید

آدرس:astedad.blogsky.com

با تشکر

سلام آقا سعید
وبتو دیدم، خوبه. زیاد روش کار کن. مطالب انگلیسی هم بذار بقیه استفاده کنن و با بقیه بچه ها هم تبادل لینک کن. منم لینکتو گذاشتم وبلاگم.
راستی از بابت ویندوز هم ممنون ولی کار نکرد. گرافیکش اشکال داشت.

حامد دوشنبه 12 خرداد 1393 ساعت 12:55

آقا سلام دستتون دردنکنه از جوابتون
آقا نمره های ترمو کی میدین؟
وضعیت چطوره؟

سلام
خواهش میکنم
وضعیت عالیه، همش ۱۹ یا ۲۰ه. انشاالله نمرتونو تو کارنامتون میبینید.

hamed شنبه 10 خرداد 1393 ساعت 18:13 http://http://www.nli.blogsky.com/comments/post-3

پ چرا جواب نمیدین؟!
آقا منتظر جوابم

سلام
نمیدونم حامد، یه سرچ تو اینترنت بزن شاید یه جوابی پیدا کردی

حامد شنبه 10 خرداد 1393 ساعت 17:45 http://http://www.nli.blogsky.com/comments/post-3

سسلام آقا!
یه سوال درباره کامپیوتر!!!
چه طور می تونم Lync رو از آفیس حذف کنم؟
لطفا جواب دهید.

:-( جمعه 9 خرداد 1393 ساعت 17:31

با سلام
از مکالمه ها در کمبریج هم میاد؟؟
املا میگید یا جای خالی؟؟؟
از روز ها و ماهها هست؟؟

نگران نباشید
سوالات خیلی آسونن

++ جمعه 9 خرداد 1393 ساعت 11:55

سلام اقا
در انتحان فردا گفته بودید از ادرس ها شاید سوال بدم
این سوالات مثل تمیرین هایی هست که در کلاس انجام دادیم یا مثل سوالاته کتابه؟؟؟
-از املا هم هست؟؟؟

سلام
آدرس نیست ولی املا هست

Amin p جمعه 9 خرداد 1393 ساعت 11:53

سلام اقا.حالتون خوبه؟
اقا ما تو کلاس یه سری چیزا به ما گفتین و تمرین کردیم در مورد ادرس ها ولی اون مطالب نه تو کمبریج هستن نه تو پراسپکت. از اونا تو امتحان میاد یا فقط چیزایی که تو کتاب هست؟

سلام ببخشید امروز نتونستم سوالاتتونو جواب بدم
سوالات بسیار آسونه نگران نباشید
آدرسا نیستند

امین پ جمعه 9 خرداد 1393 ساعت 10:09

سلامآقا!خوبین؟
اقا آدرس هایی رو که تو کلاس تمرین کردیم توامتحان میاد یا آدرس های پراسپکت؟(کمبریجهم ادرس نداره)

سعید جهانتاب پنج‌شنبه 8 خرداد 1393 ساعت 19:00

سلام آقای امینی جهانتاب هستم .می خواستم بدانم که
برای امتحان شنبه کتاب پراسپکت را بیشتر بخوانیم یا کمبریج را یعنی سوالات از کمریج هستند یا پراسپکت

با تشکر

سلام آقا سعید

بیشتر سوالات از پراسپکت خواهد بود، ولی کمبریج رو هم خوب بخونید

هومن عبدالهی دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 ساعت 15:49

سلام اقای امینی خسته نباشین
اقا زمان پخش نمایش کی هست؟

سلام هومن
مرسی
فعلا معلوم نیست، چون قراره بندازن واسه یه مناسبتی پخش کنن.

مجتبی جمعه 19 اردیبهشت 1393 ساعت 16:50

باسلام
آقا فردا اون چهار نفر که دیروز گفتین امتحان می دن؟
آقا این دفعه رو بی خیال شین خواهش می کنم.

سلام
کل گروه نمایش نمره شفاهیشون بیسته ولی اصلا از کاراتون خوشم نیومد، حداقل از شماها دیگه انتظار نداشتم.

حامد جمعه 19 اردیبهشت 1393 ساعت 08:20 http://http://nli.blogsky.com/comments/post-3

سلام آقا
فیلمتون کی تو تلویزیون پخش می شه؟

سلام
فعلا زمان دقیقش مشخص نیست ولی هروقت خواستن پخش کنن بهتون اطلاع میدیم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد