کلاس زبان انگلیسی تیزهوشان

Think about your dreams --> Plan --> WORK HARD = Success

کلاس زبان انگلیسی تیزهوشان

Think about your dreams --> Plan --> WORK HARD = Success

نفرات برتر کلاس های زبان انگلیسی در جریان مهر ماه


نفرات برتر کلاس های هفتم 2،1 و هشتم 1 در جریان مهر ماه به شرح زیر اعلام می گردد:


دانلود آهنگ ABC و روزهای هفته



دانش آموزان عزیز هفتمی که می خواهند ABC را با شعر یاد بگیرند، می توانند در ادامه مطلب این فایل را دریافت کنند. همچنین در این مجموعه شعری زیبا درباره روزهای هفته به همراه متن آماده شده است که می توانید حفظ کرده و در کلاس به صورت دو یا سه نفری اجرا کنید.
 
ادامه مطلب ...

لیستی از 50 لغت زیبای زبان انگلیسی همراه با معنی




این لغات بر طبق بررسی انجام شده یک شرکت انگلیسی که از حدود 40000 دانشپذیر زبان انگلیسی انجام شده، گردآوری شده است.  افرادی که به این لغات رای داده بودند زبان انگلیسی را به عنوان زبان دوم می آموختند که بر طبق نظرشان این لغات یا مفهومشان جزو زیباترین ها در زبان انگلیسی می باشد.
 
ادامه مطلب ...

معرفی 15 سایت بی نظیر برای آموزش زبان انگلیسی





درباره اهمیت یادگیری زبان انگلیسی بسیار سخن رفته است . اگه شما نیز قصد دارید زبان انگلیسی را فرا گیرید یا زبان خود را تقویت نمایید. امروز پانزده سایت بی نظیر و ممتاز در اینترنت معرفی خواهم نمود که امیدوارم جواب گوی نیاز شما در زمینه یادگیری زبان انگیسی باشد .
 
ادامه مطلب ...

دانلود نمایشنامه اقتصاد مقاومتی



اعضای عزیز گروه نمایش انجمن زبان انگلیسی سال تحصیلی 93 - 92، جهت آمادگی برای اجرای نمایش اقتصاد مقاومتی در روز چهارشنبه 93/7/30 ، در مراسمی که از سوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ترتیب داده شده است، می توانید در صورت نیاز، متن و آهنگ نمایشنامه را از لینک زیر دانلود کنید. متن را دوباره مرور کنید و برای روز سه شنبه کاملاً آماده باشید تا یکبار در مدرسه تمرین کنیم.


دانلود آهنگ های خارجی همراه متن و ترجمه فارسی




بدون شک یکی از راه های مفید آموزش ویادگری و تقویت زبان انگلیسی گوش فرا دادن به آهنگ های انگلیسی است. با استفاده از گوش دادن به آهنگ های انگلیسی همزمان با آهنگ و موسیقی زبان شما نیز به طور ناخودآگاه تقویت می شود. در این مجموعه که آهنگ ها همراه با فایل متنی و ترجمه فارسی  آن آورده شده است بهترین شکل برای تقویت زبانتان در حین گوش دادن به آهنگ است. این آهنگ ها بیشتر جزو آهنگ های آموزشی بوده و فهمیدن و درک آنها ساده است.در حین گوش دادن به آهنگ ها سعی کنید تکرار نیز کنید تا علاوه بر تقویت Listening، قدرت Speaking(صحبت کردنتان) نیز بهتر شود.

مجموعه حاضر گلچینی از بهترین آهنگ های خارجی با لهجه ی انگلیسی و آموریکایی است و متن کلیه آهنگ ها همراه با معنی فارسی آن آورده شده است . برای گرفتن نتیجه بهتر یک بار آهنگ را گوش داده سپس سعی کنید بعضی جملات و بخش ها را حدس بزنید سپس  به متن فایل که در قالب یک فایل PDF در کنار آهنگ قرار داده شده است رجوع کنید و آهنگ را از روی متن همراه با آهنگ زمزمه کنید .

 
ادامه مطلب ...

دانلود کتاب ورق زن Prospect 2 همراه با صوت




Dear 8th grade students, Just take a look at this e-book. It's amazing!!!
This is the same as your English Course book but the sound files are provided for each section separately. It also has a lot of features. You just need to use it to discover what it really has. Download and enjoy.


ادامه مطلب ...

قابل توجه هشتمی ها

دانش آموزان عزیز کلاس هشتم:


از روز سه شنبه مورخه 93/7/29 ، نحوه مرور و ارزشیابی کتاب Steps to Understanding به این شکل خواهد بود که در هر جلسه از 4 الی 5 نفر از دانش آموزان بعد از انجام Listening و یکبار روخوانی، به صورت رندم ارزشیابی بعمل خواهد آمد. پس لازم است قبل از کلاس به اندازه کافی به داستان مورد نظر تسلط داشته باشید تا بتوانید نمره خوبی کسب نمایید.

ده اشتباه متداول دیکته در انگلیسی



همانطور که می دانید زبان انگلیسی، به دلیل کاربردی بودن، اولین زبانی می باشد که مردم سراسر دنیا برای یادگیری انتخاب می کنند. با این حال جالب است بدانید با اینکه زبان آموزان از کشورهای مختلفی می باشند، اما اشتباهات انگلیسی آنها همه مشابه می باشد.
در اینجا به 10 مورد از متداول ترین اشتباهات می پردازیم.

 
ادامه مطلب ...

Learnign English with Magazines + Issue 1



My dear students, from now on, I'm going to put e-magazines on the weblog weekly. I mean, each week (every Thursday) one magazine. I love magazines because they talk about almost everything. They also help you to learn fast. There are a lot of magazines over the internet which you can download or pay for a year of subscription in order to get a copy of the magazine each month. There are also free and small magazines like Dude that you will see on my weblog every week. These amazing magazines offer great and useful words, expressions, conversations, etc. in English as well as a great song for each magazine. You know that songs with their lyrics are powerful tools in learning English, too. But you should be careful about the grammar!!!
So take a look at nli.blogsky.com every week, download the issues and enjoy reading and learning English !!!
 
ادامه مطلب ...

Windows 10 را روی رایانه خود نصب کنید + دانلود


اگر نمی‌توانید منتظر ارائه نسخه جدید سیستم عامل ویندوز بمانید و می‌خواهید این سیستم عامل را روی رایانه خود نصب کنید می‌توانید نرم‌افزاری که در ادامه قرار داده‌ایم استفاده کنید. این نرم‌افزار محیط کاربری و ظاهر ویندوز 10 را روی رایانه شما به نمایش می‌گذارد و ظاهر تمام سیستم عامل‌ها را شبیه ویندوز ده خواهد کرد.

البته دقت داشته باشید که پیش از نصب نرم‌افزار از طریق System Restore ویندوز یک Restore Point ایجاد کنید تا در صورت بروز مشکل پس از نصب بتوانید تغییرات را به حالت قبل برگردانید.

 

ادامه مطلب ...

Digraphs and Blends



As I said in the classroom, Blends and Digraphs are voiced and voiceless clusters of consonants. Here's a PowerPoint for blends and digraphs which is very helpful and easy to understand. click on "ادامه مطلب" and get the file.
 
ادامه مطلب ...

دانلود آهنگ های ساده و دلنشین انگلیسی برای هفتمی ها



دانش آموزان عزیز کلاس های هفتم:
فایلی که امروز میخواهم در اختیارتان بگذارم، مجموعه ای از آهنگ های زیبا، ساده و به زبان انگلیسی همراه با متن آهنگ ها می باشد که می توانید آنها را حفظ کرده و به عنوان فعالیت در کلاس اجرا کنید.  حتماً دانلود کنید و شعرها رو حفظ کنید.

دانلود در ادامه مطلب:
 
ادامه مطلب ...

All about Soccer


I know many of you students have mad crush on soccer (not football, as we are American ... )  since you have written many posts about that in your weblogs. It's always been interesting to me and anybody to know more about soccer and stuff. I'm sure that this will do the trick and you'll get shocked while reading it. Download and enjoy reading !!!
 
ادامه مطلب ...

راهنمای تلفظ در زبان انگلیسی



Thanks for one of students who gave me this PDF file which is very helpful and will help you to find out how we pronounce some specific combinations of letters and which words will be changed or deleted while pronouncing a word. Download and enjoy using it !!!
 
ادامه مطلب ...

دانلود کتاب ورق زن Prospect 1



دانش آموزان عزیز می توانید در ادامه مطلب کتاب الکترونیکی ورق زن پایه هفتم را دانلود کنید. در این نسخه شما می توانید با استفاده از رایانه کتاب را مثل یک کتاب واقعی ورق زده و یا به صفحه دلخواه بروید.

 

ادامه مطلب ...

مکالمات در کلاس درس



در این پست قصد داریم تا شما را با مکالمات اولیه مورد نیاز در کلاس درس آشنا کنیم. این مکالمات در دو بخش "آنچه معلم می گوید" و "آنچه دانش آموز می گوید" تنظیم گردیده تا شما دانش آموزان عزیز بتوانید در کلاس درس از آنها به نحو احسن استفاده نمایید.
ادامه مطلب ...

Purchase Narcis 6



Nobody can deny the effect of a good dictionary in learning English or any other languages. But finding a good one sometimes can be kind of challenging. Here's what I suggest you.
Narcis v. 6. By clicking on the link below, you can purchase this amazing tool and use it in your learning way towards English.


دانلود فیلم آموزشی American Accent Video Training Program برای تقویت لهجه امریکایی



 امروزه کاربرد لهجه امریکایی نسبت به لهجه بریتانیایی بسیار گسترده تر شده و یادگیری آن یکی از اولویت های بزرگ هر زبان آموزی به شمار می رود. فیلم آموزشی American Accent Video Training Program به شما کمک می کند تا در زمانی بسیار کوتاه مانند یک فرد امریکایی صحبت کنید. این مجموعه تکنیک هایی را به شما آموزش می دهد که در تقویت لهجه شما بسیار تاثیر گذار خواهد بود و پس از اتمام دوره های آموزشی این مجموعه قطعآ تسلط شما بر لهجه زبان امریکایی بسیار افزایش خواهد یافت و می توانید با لهجه امریکایی مانند لهجه زبان مادری خود صحبت کنید. این مجموعه توسط کمپانی Pronunciation Workshop منتشر شده و سازنده ی آن Paul S. Gruber کارشناس ارشد بین المللی CCC-SLP و پاتولوژیست و متخصص برجسته در زمینه آموزش لهجه آمریکایی می باشد که درباره مجموعه خود می گوید ما مطمئن هستیم که شما با استفاده از این مجموعه به نتایج سریع و قابل توجهی در زمینه آموختن لهجه امریکایی دست خواهید یافت و همچنین یادگیری لهجه امریکایی با کمک این مجموعه بسیار اسان و مهیج برای شما خواهد بود و پس از اتمام دوره هایی آموزشی این مجموعه شگفت زده خواهید شد چرا که به تسلطی کامل بر لهجه زبان امریکایی دست خواهید یافت. همچنین این مجموعه در بیش 500 کمپانی معروف جهان مورد استفاده قرار میگیرد و کسانی مانند اساتید دانشگاه ها، پزشکان، مدیران، مهندسان و ... از این مجموعه بسیار عالی برای بهبود لهجه خود استفاده می کنند. بعلاوه این مجموعه برای دانشجویان کارشناسی ارشد بسیار مناسب است زیرا در این مقطع داشتن لهجه امریکایی بسیار مهم بوده و یکی از معیارهای مهم در کسب امتیاز می باشد که با کمک این مجموعه به راحتی می توانید این امتیاز بزرگ و ارزشمند را کسب نمایید. در این مجموعه 15 فیلم آموزشی با کیفیت بسیار خوب همراه با فایل های PDF آن قرار دارد که در قالب یک دی وی دی آموزشی تهیه شده و شما میتوانید به راحتی آنرا دریافت نمایید.

جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...


 
ادامه مطلب ...