کلاس زبان انگلیسی تیزهوشان

Think about your dreams --> Plan --> WORK HARD = Success

کلاس زبان انگلیسی تیزهوشان

Think about your dreams --> Plan --> WORK HARD = Success

دانلود نمایشنامه اقتصاد مقاومتی



اعضای عزیز گروه نمایش انجمن زبان انگلیسی سال تحصیلی 93 - 92، جهت آمادگی برای اجرای نمایش اقتصاد مقاومتی در روز چهارشنبه 93/7/30 ، در مراسمی که از سوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ترتیب داده شده است، می توانید در صورت نیاز، متن و آهنگ نمایشنامه را از لینک زیر دانلود کنید. متن را دوباره مرور کنید و برای روز سه شنبه کاملاً آماده باشید تا یکبار در مدرسه تمرین کنیم.


نظرات 6 + ارسال نظر
امین مطلبی پنج‌شنبه 1 آبان 1393 ساعت 14:39

پس می تونم بیام تو نمایش ؟

آره هر موقع نمایش باشه توام هستی

امین مطلبی پنج‌شنبه 1 آبان 1393 ساعت 09:21

سلام آقا واقعا پشیمان شدم می خوام بیام تو نمایش آخه دیروز من خیلی ناراحت بودم یکی هم آبروی نمایش رو پیش همه بردم
واقعا معذرت می خوام

سلام
نگران نباش کارت خوب بود

امین مطلبی چهارشنبه 30 مهر 1393 ساعت 23:31

سلام آقا ببخشید من دیگه نمی خوام تو نمایش باشم فقط دلیلش اینه که خیلی استرس دارم یکی هم از درس هام عقب می مونم خودشم جایزه ام رو بدین به یه نفر دیگه
واقعاً شرمنده ام.

mohammad.st سه‌شنبه 29 مهر 1393 ساعت 19:13

اقا سلام خوبین
اقا به صورت حتمی فردا میریم

سلام
آره نگران نباشید

mohammad.st دوشنبه 28 مهر 1393 ساعت 22:13

aga maham miyayim
aga nagsh ali karami che kasi shod

مطلبی به جاش اومد

سعید جهانتاب یکشنبه 27 مهر 1393 ساعت 21:55 http://blogsky.com

سلام آقا
اگه میشه به وبلاگ ی نگاهی بندازین
قالبش خوبه یا عوض کنم ؟

سلام
به نظر من جالب نیست عوضش کن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد