کلاس زبان انگلیسی تیزهوشان

Think about your dreams --> Plan --> WORK HARD = Success

کلاس زبان انگلیسی تیزهوشان

Think about your dreams --> Plan --> WORK HARD = Success

دانلود Visual Dictionary (دیکشنری تصویری)



شکی در این نیست که بهترین راه برای یادگیری لغت، یادگیری در متن (context) می باشد. ولی این بدان معنی نیست که ما به یک فرهنگ لغت خوب نیازی نداریم. همیشه داشتن یک فرهنگ لغت بسیار کارگشا و مفید خواهد بود. و صد البته اگر این فرهنگ لغت، تمام لغات را به صورت تصویری ارائه کند، تأثیری صد چندان خواهد داشت.لغاتی که با دیدن آموخته شوند به راحتی از ذهن پاک نخواهند شد، زیرا حافظه تصویری عملکرد بهتری دارد. به همین جهت در این پست یک فرهنگ لغت تصویری (Visual Dictionary) را برای دانلود آماده کرده ام.

از ویژگیهای خوب این فرهنگ لغت می توان به این موارد اشاره کرد:

 

ادامه مطلب ...

نرم‌افزار آموزش زبان پایه هفتم و هشتم برای جاوا


نسخه جاوای آموزش زبان پایه هفتم و هشتم هم اکنون آماده دانلود است. دانلود کنید و از یادگیری لذت ببرید.


پایه هفتم
پایه هشتم

دانلود ترانه های تصویری (مجموعه دوم)



در این پست مجموعه دوم از ترانه های ساده تر به زبان انگلیسی که حالت ویدئویی دارند و همراه با زیرنویس انگلیسی هستند، را برای دانلود فراهم کرده ام. با تماشای این فایلهای ویدئویی علاوه بر لذت بردن از ترانه های بسیار زیبای این مجموعه ها، می توانید انگلیسی را بهتر و بیشتر بیاموزید.
 
ادامه مطلب ...

نحوه صحیح خواندن تلفظ کلمات در دیکشنری



دانش آموزان عزیز، با استفاده از علائم فنوتیک که در تصویر بالا به آنها اشاره شده است، می توانید به راحتی تلفظ کلمات را در دیکشنری ها به سهولت بخوانید و کلمات را درست تلفظ کنید. با کلیک بر روی تصویر به وبسایتی هدایت خواهید شد که صداهای این علائم با تفکیک لهجه، آموزش داده شده اند. درضمن، یادگیری این علائم بسیار اهمیت دارند. پس حتماً آنها را یادبگیرید.

دانلود نرم افزار Language games یا بازیهای زبانی برای اندروید




نرم افزاری که در این پست برای دانلود آماده شده، حاوی بازیهای آموزشی بسیار جالب برای استفاده در کلاسهای زبان می باشد. توضیحات بازیها به طور کامل نشان می دهند که هر بازی مناسب چه موقعیتی است. توضیحات به زبان انگلیسی می باشد.
 
ادامه مطلب ...

دانلود نرم افزار آموزش زبان Duolingo برای اندروید




یادگیری زبان جدید برای خیلی ها کار طاقت فرسایی است؛ از یادگیری واژگان و اصطلاحات و تلفظ و دستور زبان گرفته تا بکارگیری درست زبان جدید، بیشتر افراد را از یادگیری زبان جدید دلسرد می کند، ولی این روزها برنامه های تلفن همراهی ابداع شده اند که یادگیری زبان جدید را به یک سرگرمی جالب و مهیج تبدیل می کنند. در ادامه این پست به معرفی یکی از بهترین این برنامه ها با نام Duolingo می پردازم.


برای اطلاعات بیشتر و تذکرات مهم حتماً ادامه مطلب را بخوانید...

 

ادامه مطلب ...

دانلود فست دیکشنری برای اندروید




نرم افزار فست‌دیکشنری برای سیستم عامل اندروید از سال ۱۳۹۰ از طریق گوگل‌پلی و مارکت بازار به صورت رایگان در دسترس کاربران قرار گرفته و تا این زمان بیش از ۱۵۰۰,۰۰۰ کاربر فعال در سرتاسر جهان دارد.

هدف از تولید نرم افزارهای موبایل، ایجاد روشی ساده‌تر و بهتر برای کاربران فست‌دیکشنری بوده تا در هر مکان بدون نیاز به اینترنت از این فرهنگ لغت استفاده نمایند. قابل ذکر است که در تلاش هستیم تا امکانات بیشتری نیز برای شما تهیه و ارائه نماییم. برخی از امکانات موجود در این نرم افزار برای شما لیست شده‌اند.

 

ادامه مطلب ...

دانلود بخش ششم از ترانه های انگلیسی همراه با متن و ترجمه




در ادامه پستهای قبلی در مورد آهنگهای انگلیسی همراه با متن و ترجمه فارسی، در این پست، بخش ششم این اهنگها آماده دانلود می باشند. چون در بخشهای پیشین به تفصیل توضیحات این مجموعه ها نوشته شده است، در این پست دیگر از این توضیحات صرف نظر می گردد.
 
ادامه مطلب ...

دانلود سؤالات آزمون تعیین سطح




برای شروع مطالعه کتابهای زبان انگلیسی، تعیین سطح بسیار اهمیت دارد. شما فقط باید کتابهای سطح خود را مطالعه کنید. آزمونهایی برای این منظور در نظر گرفته شده است که با پاسخ دادن به آنها و مقایسه پاسخها با کلید آن می توانید به راحتی سطح زبان خود را تعیین کنید. شما باید حداقل به 70 درصد سوالات پاسخ صحیح بدهید.
 
ادامه مطلب ...

دانلود ترانه های تصویری (مجموعه اول)




در این پست و چند پست آتی قصد دارم تا ترانه های ساده تر به زبان انگلیسی که حالت ویدئویی دارند و همراه با زیرنویس انگلیسی هستند، را برای دانلود فراهم کنم. با تماشای این فایلهای ویدئویی علاوه بر لذت بردن از ترانه های بسیار زیبای این مجموعه ها، می توانید انگلیسی را بهتر و بیشتر بیاموزید.
 
ادامه مطلب ...

دانلود یک عالمه نمونه سوال امتحانی پایه های هفتم و هشتم کتاب Prospect برای استفاده همکاران و دانش آموزان عزیز




همکاران گرامی و دانش آموزان عزیز، در این پست یک سری سوالات امتحانی برای پایه های هفتم و هشتم برای کتاب Prospect آماده دانلود کرده ام که می توانید به صورت مجزا دانلود کرده و استفاده نمایید. این سوالات نمونه هایی هستند که از کل وب جمع آوری شده اند و هدف، تنها آشنایی با انواع سوالات آسان و مشکل کتب Prospect است و گرنه برخی از سوالات در چارچوب اهداف کتب درسی نمی باشند. در ضمن، این سوالات می توانند ایده هایی بسیار مناسبی برای برای طراحی سوالات امتحانی کلاسی و ترمی باشند. امیدوارم که مورد رضایت همکاران عزیز واقع شوند.

جهت دانلود سوالات، به ادامه مطلب مراجعه فرمایید:
 
ادامه مطلب ...

پاورپوینت های دانش آموزان



به اطلاع همه دانش آموزان عزیز می رساند،

تمام پاورپونت های شما عزیزان در زمینه مطالب درسی و غیردرسی،

با نام خودتان در این پست برای استفاده همه جهت دانلود قرار خواهند گرفت.

همچنین هیچ کدام از پاورپوینت ها ویرایش نخواهند شد، پس سعی کنید

مطالب عاری از هرگونه غلط املایی و گرامری بوده و دارای مطالب مفید باشند.

جهت مشاهده پاورپوینت ها ادامه مطلب را کلیک کنید:

 

ادامه مطلب ...

دانلود شعر و انیمیشن آموزش ماه ها و فصل های سال به زبان انگلیسی



Time for Another Year

January, February, March

April, May and June
July and August, goodbye summer
Autumn’s coming soon
Hey September, October, November
It’s December, winter’s here
Goodbye Christmas, that’s the end
Time for another year
January, February, March
April, May and June
July and August, goodbye summer
Autumn’s coming soon
Hey September, October, November
It’s December, winter’s here
Goodbye Christmas, that’s the end
Time for another year
Goodbye Christmas, that’s the end
Time for another year


مجموعه ای از ترانه های زیبا به زبان انگلیسی



این مجموعه شامل 5 آهنگ زیبا، آسان و دلنشین انگلیسی است که می توانید حفظ کنید و به عنوان فعالیت در کلاس اجرا کنید. همچنین مجموعه ای کامل از آهنگ های انگلیسی که شامل بیش از 150 آهنگ می باشد، به زودی همراه با متن آهنگ ها در سایت قرار خواهد گرفت.


1. Happy Children

2. I'm a peaceful star

3. If someone says I Love You

4. The happy stars

5. These little hands

انواع بیماریها


(((برای مشاهده عکس در اندازه واقعی، بر روی آن کلیک کنید)))