کلاس زبان انگلیسی تیزهوشان

Think about your dreams --> Plan --> WORK HARD = Success

کلاس زبان انگلیسی تیزهوشان

Think about your dreams --> Plan --> WORK HARD = Success

دانلود کتابهای آموزش 100 لغت انگلیسی برای کودکان 100 Words Kids Need to Read




در این مطلب به معرفی سری کتاب های آموزش 100 لغت ضروری انگلیسی ویژه کودکان (100 Words Kids Need to Read) می پردازیم. در این سری کتب، به رسم همه کتابهای ویژه کودکان، نویسنده سعی داشته با اشکال، تصاویر کارتونی، جداول کلمات متقاطع و ... به آموزش 100 لغت ضروری زبان انگلیسی بپردازد که به زعم وی این صد لغت را بایستی کودکان برای یادگیری زبان انگلیسی به خاطر سپارند. در ادامه به بررسی بیشتر کتاب ها و مبحث آموزش زبان کودکان می پردازیم.
  
اکثر پژوهشگران حوزه یادگیری و آموزش زبان بر این باورند که آموزش هر زبانی باید از سنین پایین و کودکی آنها انجام گیرد. ما هم به این اعتقاد دانشمندان و باور علمی تکیه کرده و به معرفی کتب مخصوص آموزش زبان انگلیسی برای کودکان می پردازیم تا بتوانیم امر یادگیری انگلیسی را برای این قشر در آینده تسهیل کرده و پایه های زبانی آنها را محکم نماییم.
و اما برگردیم سراغ سری کتابهای آموزش 100 واژه ضروری انگلیسی ویژه کودکان. این سری کتب که در یک فایل PDF تجمیع شده اند، شامل سه جلد بوده و هر جلد یک سطح را شامل می شود. جلد نارنجی سطح اول و مبتدی، جلد زرد سطح دوم و متوسط و جلد سوم، سطح سوم و عالی را شامل می شود. پیشنهاد می گردد اگر قصد آموزش زبان به کودکانتان را دارید و کودک شما هنوز در مراحل ابتدایی یادگیری زبان است، این مجموعه را دریافت کرده و با رعایت سطح بندی کتب به آموزش زبان وی کمک نمایید.

هم اکنون سری کتاب های آموزش لغات ضروری انگلیسی برای کودکان را می توانید از لینک زیر دریافت کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد