کلاس زبان انگلیسی تیزهوشان

Think about your dreams --> Plan --> WORK HARD = Success

کلاس زبان انگلیسی تیزهوشان

Think about your dreams --> Plan --> WORK HARD = Success

دانلود نرم افزار English Idioms (اصطلاحات انگلیسی) برای اندروید



اگر زبان انگلیسی دوست دارید و یا در حال آموزش آن هستید، برنامه‌ی English Idioms را از دست ندهید. اصطلاحات انگلیسی در صحبت روزمره بسیار پرکاربرد هستند و از این رو آشنایی با آنها یعنی توانایی بیشتر در برقراری ارتباط با افراد. هر چه بیشتر راجع به اصطلاحات آشنایی داشته باشیم گفتار ما به گفتار انگلیسی زبانان نزدیکتر خواهد شد.
 
ادامه مطلب ...

تبریک سال نو میلادی



آغاز سال نو میلادی را خدمت تمام هموطنان مسیحی

تبریک و شادباش عرض می نمایم.

دانلود نرم افزار آموزشی Daily English Conversation برای اندروید



اگر زبان انگلیسی را دوست دارید و یا در حال آموزش آن هستید، برنامه‌ی Daily English Conversation را از دست ندهید. این برنامه شامل مکالمات روزمره‌ی زبان انگلیسی است که در دو حالت آنلاین و آفلاین قابل گوش کردن هستند.
 
ادامه مطلب ...

دانلود ترانه های تصویری (مجموعه سوم)



در این پست مجموعه سوم از ترانه های ساده تر به زبان انگلیسی که حالت ویدئویی دارند و همراه با زیرنویس انگلیسی هستند، را برای دانلود فراهم کرده ام. با تماشای این فایلهای ویدئویی علاوه بر لذت بردن از ترانه های بسیار زیبای این مجموعه ها، می توانید انگلیسی را بهتر و بیشتر بیاموزید.
 
ادامه مطلب ...

دانلود اپلیکیشن لطیفه های انگلیسی برای اندروید



هدف از ایجاد چنین برنامه ‌اى تقویت تلفظ و درک مطلب در قالب لطیفه هایى به زبان انگلیسى مى باشد.لغات این برنامه ساده مى باشند و شاید فقط چند لغت مشکل وجود داشته باشد.در این برنامه نزدیک به 40 لطیفه انگلیسى با امکان پخش صوتى و قابلیت اشتراک گذارى وجود دارد.حجم برنامه بدلیل وجود همین فایلهاى صوتى کمى بالاست که امیدوارم از دانلود آن پشیمان نشوید و نهایت استفاده را ببرید.
 
ادامه مطلب ...

دانلود مجموعه آهنگ های کودکانه انگلیسی English Songs for Kids (بیش از 150 آهنگ)


یکی از روش های تقویت زبان کودکان، شعرها و آهنگ های انگلیسی است. مجموعه English Songs for Kids، در بر دارنده بیش از 150 آهنک کودکانه زبان انگلیسی است که به همراه فایل PDF متن آن در اختیار زبان آموزان قرار گرفته است. برای استفاده از این مجموعه، والدین باید با استفاده از فایل های PDF و ریتم صوتی، آهنگ را با کودک تمرین نمایند تا کودک به مرور به آن تسلط یابد و بتواند به تنهایی شعر و آهنگ مورد نظر را بخواند. این آهنگ ها علاوه بر تلفظ و روش خواندن شعر، مطالب آموزشی مختلفی از جمله، روزهای هفته، رنگ ها، حیوانات، مکالمات ساده روزمره و ... را نیز به کودک آموزش خواهد داد. فرمت فایل های صوتی MP3 می باشد.
 
ادامه مطلب ...

دانلود رایگان کتاب انگلیسی برای فعالیت های روزمره English for Everyday Activities


کتاب انگلیسی برای فعالیت های روزمره، (English for Everyday Activities) به همراه فایل های صوتی به آموزش لغات اساسی مورد نیاز در زندگی روزمره می پردازد. درسها در این کتاب همپی بر اساس فعالیتهایی است که ما به طور روزمره با آنها سر و کار داریم و شامل 60 درس می شود. موضوعاتی که در بردارنده تمامی فعالیت های معمول از قبیل، برخاستن از خواب، صبحانه خوردن، رانندگی کردن، سر کار رفتن، خرید کردن، خوابیدن و ... می باشد. این کتاب برای مرور و به خاطر سپردن لغات کاربردی زبان انگلیسی در سطح مبتدی مناسب می باشد.
 
ادامه مطلب ...