کلاس زبان انگلیسی تیزهوشان

Think about your dreams --> Plan --> WORK HARD = Success

کلاس زبان انگلیسی تیزهوشان

Think about your dreams --> Plan --> WORK HARD = Success

خصلتی که از شیطان گرفته ایم!


انسانها ،مغرور شدن به خود را  از شیطان به ارث برده اند
((( سلام بچه ها؛ یه مطلبی رو می خوندم گفتم حیفه شما نخونید؛ این مطلب رو با دقت بخونید و حسابی درباره آن فکر کنید )))
 
داستان از این جا شروع می شود که خداوند به شیطان فرمود: «در آن هنگام که به تو فرمان دادم چه چیز تو را مانع شد که سجده کنی؟!» گفت: «من از او بهترم! مرا از آتش آفریده ای و او را از گل »! ( سوره ص ، آیات 75-76) و تا به امروز ادامه دارد ....

سر بر خاک می گذاریم و در ظاهر در برابر خالق یکتایمان تواضع داریم اما در عمل دریغ از یک ذره تواضع و فروتنی ....

همه اش به قول معروف در حال بولف زدن هستیم ... 
ادامه مطلب ...

TEN fun & easy ways to Learn English fast and faster


We’ve all heard a thousand times that the only way to really learn English is to be totally immersed in the language, completely surrounded by it everywhere you go. But we wanted to go deeper than that and find quick and easy ways to start getting immersed. So here are 10 steps that you can follow, in this order, to make learning English faster and a whole lot more fun.  

ادامه مطلب ...

اولین گامها در یادگیری زبان انگلیسی! - (The first steps in learning English)


اول از همه خوبه بدونید که بین تمامی‌زبانهای دنیا ، آسانترین زبان برای یادگیری انگلیسی است، پس امیدوار باشید!! چون  طبق آمار تقریبا ۴۴۳ میلیون نفر در دنیا انگلیسی صحبت می‌کنند. این تعداد برای دیگر زبانهای اروپایی بسیار کمتر است. مثلا فرانسه ۱۲۱ میلیون نفر و آلمانی ۱۱۸ میلیون نفر و ... 

این مطلب باعث می‌شه که به همین نسبت منابع و روش یادگیری هم متنوع تر و تاثیرگذارتر باشند چون بیشتر استفاده شده و در نتیجه بیشتر تست و بررسی شدند.


در اینجا ۷ نکته ساده را برای شروع یادگیری توضیح می‌دهم تا با استفاده از آنها بتوانید در کوتاهترین زمان انگلیسی یاد بگیرید:


ادامه مطلب ...

چگونه مکالمه انگلیسی خود را تقویت کنیم؟


 برای اینکه مکالمه زبان انگلیسی ات خوب شود، باید سعی کنی تا خودت را در محیطی احساس کنی که مجبوری به زبان انگلیسی سخن بگویی. مثلا فکر کنی الان توی خیابان های یکی از شهرهای انگلستان، استرالیا، کانادا و آمریکا هستی و می خواهی به یک مغازه بروی و خرید کنی .

سعی کن در شهر یا محل خودت محیط هایی را بیابی که در آنجا به زبان انگلیسی صحبت می کنن و با آنها در ارتباط باشی. مثل آموزشکده ها، زبانکده ها و محیط های دانشجویی و دوستان علاقمند به زبان انگلیسی را تو هوا هم که شده بدست بیاوری و شکار کنی. این فرصت های طلایی را برای خودت فراهم کنی.

راه آسان این است که یا یک دوست و همدم ترجیحا یکی از اعضای خانواده ات یک ارتباط مکالمه ای ایجاد نمایی . چون اکثر مواقع در کنارت است. سعی کن با او انگلیسی صحبت کنی هر چند که اشتباه زیاد داشته باشی و او هم نتواند خوب پاسخ دهد. اما مهم سعی و پافشاری شماست. باید با سماجت و لجاجت این شرایط را برای خود فراهم کنی. روزهای اول کمی سخت است. اما تدریجا به شرایط مطلوب نزدیک می شود. باید سعی کنی برنامه ات استمرار داشته باشد. یعنی فکر کنی الان در انگلستان، استرالیا، کانادا یا آمریکا زندگی می کنی و مجبوری به زبان انگلیسی سخن بگویی. برای هر کلمه فارسی که گفتی خودت را جریمه کن.

کار دیگر اینکه سعی کنی هر روز از سی دی ها و فیلم های آموزشی استفاده کنی. این فلش پر ظرفیت 8 گیگی یا 16 گیگی که ته جیب شلوارت گذاشتی و الکی با خودت راه می بری به چه دردت می خورد. سعی کن در هر فرصتی از حافظه آن برای کپی یک فیلم زبان اصلی (انگلیسی) استفاده کنی و در اولین موقعیت آن را ببینی. تو گوشی همراهت هم همیشه فیلم ها و فایل های صوتی و تصویری زبان انگلیسی داشته باش. همیشه سعی کن فیلم های جدید توی گوشی ات بریزی و در هر لحظه که فرصت کردی حتی 5 دقیقه از گوشی ات استفاده کنی. نگذار وقت ارزشمندت مفت از دستت بدرشود. نگران شارژ باطری ات نباش. شب دوباره شارژ می کنی.

کار دیگر اینکه  سعی کن روزنامه به زبان انگلیسی بخوانی ، توی اینترنت هم وقتی داری سرچ می کنی مقاله ها و گزارشات را به زبان انگلیسی بخوانی.

یک توصیه خیلی مهم و حیاتی دارم سعی کن روزی حداقل 20 صفحه از یک داستان جذاب و یا یک رمان زیبا را مطالعه کنی و دایره لغت خود را افزایش دهی.

Ramadan


"Ramadan is the (month) in which Qur'an was sent down, as a guide to mankind, and a clear guidance and judgement (so that mankind will distinguish right from wrong). Whoever among you witnesses the month of Ramadan should fast through it..." (2:183)