کلاس زبان انگلیسی تیزهوشان

Think about your dreams --> Plan --> WORK HARD = Success

کلاس زبان انگلیسی تیزهوشان

Think about your dreams --> Plan --> WORK HARD = Success

12کانال یوتیوب برای یادگیری مکالمه زبان انگلیسی


برای یادگیری مکالمه زبان انگلیسی می‌توان از روش‌های متعددی از قبیل Self-Study، حضور در کشورهای انگلیسی‌زبان، چت صوتی با افراد بومی این کشورها و روش‌های خودآموز بهره گرفت. یکی از این روش‌های خودآموز که می‌توان مورد استفاده قرار داد، استفاده از گنجینه‌ی عظیم منابع آموزشی موجود در سایت یوتیوب (YouTube) است.

سایت یوتیوب منابع صوتی و تصویری بسیاری برای یادگیری مکالمه زبان‌های مختلف را در خود دارد که با جستجو در این سایت می‌توان برخی از آنها را پیدا کرد اما بهتر آن است که کانال‌های خاص این منابع را در یوتیوب پیدا کرده و مشتری دائم این کانال‌های رایگان شوید و بطور روزمره از منابع این کانال‌ها استفاده کنید.
برای نوشتن این مطلب، گشتی در سایت یوتیوب زدم و سعی کردم کانال‌هایی برای تقویت مکالمه زبان انگلیسی پیدا کنم که هم مطالب خود را با سازمان‌دهی خوبی ارائه کنند، هم منابع ارزشمند و باکیفیتی داشته باشند و هم شامل درس‌های صوتی و تصویری باشند. در اینجا به معرفی این کانال‌ها می‌پردازم تا هر کس به فراخور سطح دانش زبان انگلیسی خود و سایر شرایط اقدام به انتخاب کانال دلخواهش نماید. بدیهی است که پیشرفت در زبان انگلیسی و استفاده بهینه از این کانال‌ها در گرو انتخاب کانال‌های مناسب و پیگیری مستمر این کانال‌ها برای دروس جدید است.

 ۱- کانال podEnglish

این کانال تصویری یکی از بهترین منابع برای یادگیری زبان انگلیسی برای مبتدیان به شمار می‌رود. این کانال درس‌هایی گام‌به‌گام و کوتاه (کمتر از ۱۰ دقیقه‌ای) به صورت تصویری ارائه می‌دهد. موضوعاتی که در این کانال ارائه می‌شوند عبارتند از: زمان، خانواده، جهت‌یابی، خرید، آب و هوا، حیوانات خانگی، دوستان، ارتباطات فردی، فیلم‌ها و تکنولوژی. ویدئوهای این کانال دارای کیفیت نسبتاً‌ بالایی هستند و درس‌های ارائه‌شده در آن نیز از یک توالی منطقی برخوردار هستند. این کانال بیش از ۵۰ ویدئوی آموزشی داشته و بیش از ۱۰ هزار نفر هم مشترک آن هستند.

 

ادامه مطلب ...

Word Stress


Word stress is your magic key to understanding spoken English. Native speakers of English use word stress naturally.

Word stress is so natural for them that they don't even know they use it. Non-native speakers who speak English to native speakers without using word stress, encounter two problems:

 

ادامه مطلب ...

Life is beautiful



Three things in life that,one gone never come back
-Time
-Words
-Opportunity

Three things in life that can destroy a man/woman.
-Alcohl
-Pride
-Anger
 
ادامه مطلب ...

Encounters in the UK - homestay


Encounters in the UK  tells the story of four girls from different countries who travel to Cambridge in England to study English and stay with local families in what is called a "homestay" arrangement. In the film, we also meet several of the host families as well as a consultant who helps match homestay students to families. For the four girls the homestay arrangement is a positive experience. As one of the homestay hosts explains: "It's going to be a great experience, not only in terms of learning English, but in learning about life."

Some Magic Tips

Tips and ideas on the best ways to learn English faster.

1.    You are like a new baby
Babies learn their language slowly.
First they learn to listen.
Then they learn to speak.
Finally, they can read and write.
 
ادامه مطلب ...

Learn Some Tongue-Twisters - if you can



A tongue-twister is a sequence of words that is difficult to pronounce quickly and correctly. Even native English speakers find the tongue-twisters on this page difficult to say quickly. Try them yourself. Try to say them as fast as possible, but correctly!
  • A proper copper coffee pot.
  • Around the rugged rocks the ragged rascals ran.
  • Long legged ladies last longer.
  • Mixed biscuits, mixed biscuits.
  • A box of biscuits, a box of mixed biscuits and a biscuit mixer!
  • Peter Piper picked a peck of pickled pepper.
    Did Peter Piper pick a peck of pickled pepper?
    If Peter Piper picked a peck of pickled pepper,
    Where's the peck of pickled pepper Peter Piper picked?
  • Pink lorry, yellow lorry.
 
ادامه مطلب ...

منابع مختلف برای زبان آموزی


در پست "مرامی زبان بیاموزید" دو وبسایت عالی برای تقویت مهارت Speaking معرفی کردیم. این مطلب رو هم از دست ندید، جالبه!

اگر اهل مسافرت کردن هستید بگذارید سایتی را به شما معرفی کنیم که هم خرج سفرتان را کم کنید و هم زبان‌تان را تقویت کند. در سایت Couchsurfing عضو شوید تا اگر خواستید مثلاً به ویتنام بروید به جای این‌که هتل بگیرید به خانه‌ی دوستانی که در این سایت با آن‌ها آشنا شده‌اید بروید. می‌توانید در حین این‌که در خانه‌شان تِلپ شده‌اید زبان‌شان را هم یاد بگیرید.  


ادامه مطلب ...

مرامی زبان بیاموزید



اگر می‌خواهید از راه دور زبان خود را تقویت کنید دو وبسایت کاملاً مجانی و مفید به شما معرفی می‌کنیم به نام‌های italki  و Verbling که اگر آدم با حوصله‌ای باشید می‌توانید به راحتی زبان خود را از طریق این‌ها تقویت کنید. italki   کارش این است که فردی را پیدا می‌کند که بخواهد زبان شما را یاد بگیرد و شما بخواهید زبان او را یاد بگیرید. دو نفری به همدیگر چیز یاد می‌دهید. Verbaling سرعتی‌تر است و خیلی سریع‌تر امکان چت کردن شما با فردی که بصورت تصادفی انتخاب شده را فراهم می‌کند. خوبی این محیط‌ها این است که هدف افراد یادگیری زبان است، نه صحبت کردن درباره‌ی بررسی اسمارت فون‌های خفن!
باز در این‌جا هم نیازی نیست نقش آدم بی اشتباه را بازی کنید. چون هر دوی شما در حال یادگیری هستید. هر چقدر دلتان خواست اشتباه کنید و این کار هیچ ایرادی ندارد. در واقع باید از اشتباه کردن استقبال هم بکنید چون
یکی از لازمه‌های یادگیری هر زبانی اشتباه کردن است.

Fishing Tale



A man called home to his wife and said, “Honey I have been asked to go fishing up in Canada with my boss & several of his Friends.  We’ll be gone for a week.
 
ادامه مطلب ...

چگونه بدون کلاس انگلیسی یاد بگیریم؟


آیا واقعاً می توان انگلیسی را بدون استفاده از کلاس های آموزشگاه های زبان یاد گرفت؟ آیا چنین امکانی وجود دارد؟

این موضوعی است که در این مطلب می خواهم رک و راست درباره آن با شما زبان آموزان و دانش آموزان عزیزم صحبت کنم. مطمئناً منتظر شنیدن تجربیات و نظرات شما عزیزان هستم. 
ادامه مطلب ...