کلاس زبان انگلیسی تیزهوشان

Think about your dreams --> Plan --> WORK HARD = Success

کلاس زبان انگلیسی تیزهوشان

Think about your dreams --> Plan --> WORK HARD = Success

چگونه بدون کلاس انگلیسی یاد بگیریم؟


آیا واقعاً می توان انگلیسی را بدون استفاده از کلاس های آموزشگاه های زبان یاد گرفت؟ آیا چنین امکانی وجود دارد؟

این موضوعی است که در این مطلب می خواهم رک و راست درباره آن با شما زبان آموزان و دانش آموزان عزیزم صحبت کنم. مطمئناً منتظر شنیدن تجربیات و نظرات شما عزیزان هستم. 
 
راستش را بخواهید نظر بنده در این زمینه بر حسب تجربه و مشاهداتی که از بقیه دیدم، کاملاً مثبت است.  اصلاً منظورم این نیست که کلاس های زبان مضر هستند، نه. کلاس زبان فقط و فقط قرار است  یک محیطی باشد که در آن همه به زبان انگلیسی صحبت  کنند. حالا می توانید بگویید که در کلاس هایی که تا به حال شرکت کرده اید واقعا چقدر چنین محیطی را تجربه کرده اید؟! شاید 5 درصد و یا شایدم هیچی! این موضوع یا از طرف زبان آموزان رعایت نمی شود و یا مدرسان و مدیران آموزشگاه های زبان بر آن تأکید کافی ندارند و یا بدتر از همه متأسفانه ممکن است اهداف آموزشگاه چیز دیگری باشد!! کسانی که با بنده آشنایی دارند شاید نظرشان این باشد که من معلم سخت گیری هستم ولی واقعیت این است که خوب می دانم چگونه شما را وادار کنم خودتان با تکیه بر خودتان انگلیسی را یاد بگیرید. دانش آموزانم چه بخواهند و چه نخواهند یا ناراضی باشند، باید و باید در کلاس و حتی خارج از آن فعال باشند. می دانید چرا؟؟!! برای اینکه دوست عزیز، اگر می خواهید زبان انگلیسی یاد بگیرید، فقط و فقط این خودتان هستید که می توانید به خودتان کمک کنید. من هر کاری از دستم برمی آید انجام می دهم تا شما خودتان به سراغ زبان انگلیسی بروید و نتیجه شگرف آن را هم خودتان و هم اولیایتان دیده اید. پس با خیال راحت می توانم بگویم که بله، شما می توانید بدون نیاز به کسی دیگر، خودتان برای یادگیری زبان انگلیسی اقدام کنید و با برنامه ای مشخص و روزانه از همین حالا شروع کنید.
هدف از این گفته ها این است که شما زبان آموزان و دانش آموزان عزیزم واقع بین باشید و مراقب وقت و هزینه تان باشید. اگر در این راه مصمم هستید، مقاله ای در اختیارتان می گذارم که باید آن را مو به مو مطالعه کنید و روش های آن را پیاده سازید. این مقاله شما را حتی با آزمونهای رسمی مثل TOEFL و IELTS و... آشنا می سازد.
به خودتان اعتماد کنید و مطمئن باشید که می توانید.


دانلود مقاله "چگونه بدون کلاس  انگلیسی یاد بگیریم؟"

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد