کلاس زبان انگلیسی تیزهوشان

Think about your dreams --> Plan --> WORK HARD = Success

کلاس زبان انگلیسی تیزهوشان

Think about your dreams --> Plan --> WORK HARD = Success

منابع مختلف برای زبان آموزی


در پست "مرامی زبان بیاموزید" دو وبسایت عالی برای تقویت مهارت Speaking معرفی کردیم. این مطلب رو هم از دست ندید، جالبه!

اگر اهل مسافرت کردن هستید بگذارید سایتی را به شما معرفی کنیم که هم خرج سفرتان را کم کنید و هم زبان‌تان را تقویت کند. در سایت Couchsurfing عضو شوید تا اگر خواستید مثلاً به ویتنام بروید به جای این‌که هتل بگیرید به خانه‌ی دوستانی که در این سایت با آن‌ها آشنا شده‌اید بروید. می‌توانید در حین این‌که در خانه‌شان تِلپ شده‌اید زبان‌شان را هم یاد بگیرید.  


 

 برای یافتن فوروم‌های معتبر آموزش زبان در کشورهای مختلف یک ترفند خوب وجود دارد و آن این است که رتبه‌ی آن فوروم‌ها را در سایت Alexa  چک کنید تا ببینید که آمار بازدید از کدام سایت‌ها بیشتر است.

یک راه ساده‌ی دیگر این است که زبان ویندوز یا فیس‌بوک و یا نرم‌افزارهای دیگر خود را به زبانی که می‌خواهید یاد بگیرید تغییر بدهید تا از منوهای آن‌ها چیز یاد بگیرید.
همچنین اپلیکیشن فلش کارتی به نام Anki برای اسمارت‎فون‌های اَپل و اندروید وجود دارد که می‌توانید تهیه کنید و از فلش‌های از قبل آماده شده‌ی آن برای یادگیری لغات استفاده کنید.
سایت دیگری هم به نام Memrise وجود دارد که با استفاده از شیوه‌های تقویت حافظه متفاوت دامنه‌ی لغات شما را بالا می‌برد.
خلاصه که حرف ما را گوش کنید و از اولویت‌های‌تان پیروی کنید تا زبان را به آن نحوی که دوست دارید یاد بگیرید. در سالی که پیش رو دارید فرصت زیادی برای یادگیری یک زبان دیگر دارید که اگر همت کنید می‌توانید استفاده‌ی خوبی از آن ببرید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد