کلاس زبان انگلیسی تیزهوشان

Think about your dreams --> Plan --> WORK HARD = Success

کلاس زبان انگلیسی تیزهوشان

Think about your dreams --> Plan --> WORK HARD = Success

چگونه بر اضطراب شب امتحان غلبه کنیم؟ (کنترل اضطراب در دوران امتحانات)

بیشتر مواقع دیده شده است که تعدادى ازدانش آموزان یا دانشجویان به رغم آمادگى قابل توجه براى امتحان به دلیل استرس فراوان در جلسه امتحان قادر به پاسخ دادن نمی باشند. استرس و فشار روانی در زمان امتحان مسئله ای است که مربوط به سن خاصی نیست. در هر دوره‌ای از زندگی گذراندن امتحان می تواند موجب بروز استرس شود. اضطراب دوگونه است : اضطراب سازنده و اضطراب مشکل آفرین. اضطراب سازنده نوعی از اضطراب است که شخص را برای فعالیت درسی و برنامه ریزی منظم تر سوق می دهد و معمولاً شخص را فعال و توانمند می سازد تا بتواند نتیجه بهتری از مطالعه خویش به دست آورد. اضطراب مشکل آفرین نوعی از اضطراب است که با دلهره و تشویش زیاد همراه بوده و با درگیری ذهنی و تصوری که مبنی بر موفق نبودن در امتحان است، وسواس مطالعه کردن مثل خواندن بیش از حد، بی توجهی به خواب و غذا همراه می شود.


خوش آمدگویی دانش آموزان نهم تیزهوشان به هیئت احیای جاده ابریشم

امروز 1395/2/6 کاروان ششمین نشست برنامه راه ابریشم که برای بازدید از کتیبه خان تختی به سلماس  آمده بودند، با استقبال و خوش آمدگویی دانش آموزان نهم استعدادهای درخشان شهید بهشتی (آرمان حربی و امین مطلبی و دیگر دانش آموزان حاضر)، فرماندار محترم و رئیس آموزش و پرورش روبرو شدند. در ضمن، معرفی کتیبه هم توسط خود دانش آموزان انجام گرفت.




جهت مشاهده عکس ها در اندازه واقعی بر روی آنها کلیک کنید.



بقیه عکس ها در ادامه مطلب:
 
ادامه مطلب ...

وظیفه والدین در شروع فصل امتحانات چیست؟


والدین متفاوتی در فصل امتحانات باشید.
بیشترین میزان ناراحتی ها، تیره شدن روابط و فاصله گرفتن والدین و فرزندان در زمان امتحانات است. بدون تردید فصل امتحانات یادآور دغدغه ها و نگرانیهاست. این دغدغه ها و نگرانیها محدود به دانش آموز نمی شود، بلکه فضای خانه و خانواده را نیز در بر می گیرد. گویی والدین و اعضای خانواده امتحان دارند. این سؤال بسیاری از والدین است که "وظیفه آنها در شروع فصل امتحانات چیست؟" و "آیا ضروری است والدین خودشان را درگیر مسائل درسی فرزندانشان کنند؟" یا "بهتر است بی اعتنا و بی تفاوت فرزندانشان را به حال خود رها کنند؟" در این مطلب سعی شده است مهمترین وظایف والدین در فصل امتحانات مطرح شود: