کلاس زبان انگلیسی تیزهوشان

Think about your dreams --> Plan --> WORK HARD = Success

کلاس زبان انگلیسی تیزهوشان

Think about your dreams --> Plan --> WORK HARD = Success

دانلود نرم افزار ساخت کتاب ورق زن Ncesoft Flip Book Maker


Ncesoft Flip Book Maker نرم افزاری قدرتمند در جهت ساخت کتاب های تصویری، کتاب های سه بعدی، مجله و بروشور می باشد این نرم افزار به شما در تبدیل پی دی اف به فلیپ بوک، ساخت کتاب عکس دیجیتالی زرق و برق دار، کتاب تصویری سه بعدی، فلیپ بوک عروسی، تولد، بچه گانه، کریستمس، آلبوم فلیپ، مجله ویدئویی و ... کمک می کند. توسط این نرم افزار شما دیگر نیازی به برنامه فلش ندارید. فقط کافیسا تصاویر، flv ،swf ،pdf را وارد برنامه کنید سپس از میان قالب ها نمونه مورد نظر خود را انتخاب کرده و در نهایت آن را منتشر کنید.


نظرات 5 + ارسال نظر
سپهر دوشنبه 16 اسفند 1400 ساعت 02:04

دوستان دلیل رمز خواستنش اینه که اسم فایلتون فارسی هست. اگر انگلیسیش کنید دیگه رمز نمی خواد.

مدنی چهارشنبه 8 بهمن 1399 ساعت 22:46

سلام خدا قوت ببخشید من پی دی اف های که خودم درست کردم میخوام ادد کنم داخل برنانه اما رمز میخواد درحالی که رمز نذاشتم باید از کجا بفهمم رمزشو؟؟؟

سلام. برای خود برنامه که رمزی لازم نیست وارد کنید. یه بار دیگه برنامه رو نصب کنید ببینید درست میشه. چون من بارها استفاده کردم و هیچ وقت رمزی ازم نخواسته

طاهر سه‌شنبه 2 دی 1399 ساعت 20:44

چرا وقتی میخوام پی دی اف وارد کنم از من رمز میخواد از کجا بیارم ؟؟؟؟؟؟ ممنون میشم سریعتر جواب بدید

برای بعضی از PDF ها رمز گذاشتن که ادیت نشن. این رمز رو فقط سازنده اون PDF میتونه در اختیار شما بزاره

فاطمه دوشنبه 6 مرداد 1399 ساعت 15:31

چراااا؟

صبا چهارشنبه 26 تیر 1398 ساعت 11:52

پسوورد میخواد

www.p30download.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد