کلاس زبان انگلیسی تیزهوشان

Think about your dreams --> Plan --> WORK HARD = Success

کلاس زبان انگلیسی تیزهوشان

Think about your dreams --> Plan --> WORK HARD = Success

به فرزندت کمک کن تا در مدرسه موفق عمل کند ...

به فرزندت کمک کن تا در مدرسه موفق عمل کند ...
  • "من در پایان روز انرژی ای ندارم که کتاب های فرزندم را باهاش کار کنم. پس معلما واسه چی حقوق میگیرن؟ "
  • "قرار نیست که هر کودکی از درس خوندن نتیجه بگیرد."
  • "بچه من علاقه ای به انجام تکالیف ندارد. من هم دیگه خسته شدم. چگونه می توانم به او کمک کنم امسال در مدرسه موفق بشه؟"

این سؤالات و مشکلات از طرف والدین کاملاً طبیعی هستند. ولی خبر خوب این است که کودکان، یادگیرنده به دنیا می آیند. آنها نسبت به دنیای اطرافشان کنجکاو هستند و می خواهند کشف کنند و یاد بگیرند. در اینجا نکاتی وجود دارد که والدین می توانند از آنها استفاده کنند تا فرزندان خود در مدرسه هم موفق باشند:


ادامه مطلب :